miercuri, 12 octombrie 2016

Sully

Habar nu aveam despre ce e Sully atunci cand m-am hotarat sa merg la cinematograf. Mi-am dat seama totusi, de la inceput, ca este vorba despre "tragedia" intampla pe raul Hudson. Apoi m-am gandit ca n-a fost o idee buna sa merg la acest film cu o saptamana inainte de a zbura pentru prima oara :))))).
Dupa ce m-am adunat putin, am luat parte la un remake al zborului 1549 din Ianuarie, un zbor care a avut parte de probleme din primele clipe, iar Tom Hanks in rolul capitanului Sullenberger a avut de luat cea mai grea decizie din cariera lui, decizie care a salvat 155 vieti reale.
Ca si constructie este mai bun decat oponentul 'Flight', mai ales prin modul in care este filmat si modul in care sunt gandite scenele, la fel si interpretarea celor doi piloti, Tom Hanks si Aaron Eckhart, unul interpretand eroismul clasic din fiecare film, celalalt curajosul care-si permite si o usoara ironie cand nu e momentul, insa il ajuta in eliberarea tensiunii.
TOTUSI, din nou un film care-mi lasa impresia ca ar fi putut fi si mai bun, poate in cazul judecatii care are loc dupa eveniment sau ceva acolo parca lipseste.

Nota: 10/10

Sully

On Thursday, January 15th, 2009, the world witnessed the "Miracle on the Hudson" when Captain Chesley Sullenberger, nicknamed "Sully" & is portrayed by Tom Hanks glided his disabled plane onto the frigid waters of the Hudson River, saving the lives of all 155 aboard. However, even as Sully was being heralded by the public and the media for his unprecedented feat of aviation skill, an investigation was unfolding that threatened to destroy his reputation and his career.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu