joi, 20 octombrie 2016

Inferno

Fiind un fan al cartilor scrise de Dan Brown, nu puteam rata noul film. Ce-i drept, inca n-am citit volumul acesta, insa din cate am inteles de la alti oameni care au vazut filmul si au citit si cartea, productia urmeaza destul de bine ce-a pus Brown pe hartie.
Avand in minte volumele dinainte, am trait si eu cu impresia asta pentru ca actiunea nu sta prea mult in acelasi loc, hai in Venetia, la basilica *insertnamehere*, hai repede la Instanbul ca am gresit locatia.
In ultima vreme am vazut tot mai multe filme in care Tom Hanks joaca si parca-i vin toate manusa. De asemenea ma bucur sa vad un nume romanesc care-si face aparitia in film, Ana Ularu. Nici ceilalti n-au fost de neglijat.
Ajungem si la partile care nu mi-au placut, finalul, pentru ca se putea rezolva mult mai usor punctul culminant, fie ca se termina pozitiv, fie negativ. De asemenea, a fost prea evident faptul ca doctorita care l-a ajutat pe Langdon era implicata in tot planul ala malefic (Repet, nu stiu cum e in carte sau daca e amprenta filmului aici). Alta chestie pe care am observat-o este o greseala la montaj, cand Dr. Brooks se despartea in ploaie de Zobrist, pe fundal era parcata o duba neagra, dupa un prim plan pe ei duba a devenit alba :)). 

Nota: 9/10

Inferno

Academy Award® winner Ron Howard returns to direct the latest bestseller in Dan Brown's (Da Vinci Code) billion-dollar Robert Langdon series, Inferno, which finds the famous symbologist (again played by Tom Hanks) on a trail of clues tied to the great Dante himself. When Langdon wakes up in an Italian hospital with amnesia, he teams up with Sienna Brooks (Felicity Jones), a doctor he hopes will help him recover his memories. Together, they race across Europe and against the clock to stop a madman from unleashing a global virus that would wipe out half of the world's population.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu