duminică, 2 aprilie 2017

The Girl Who Kicked the Hornet's Nest

Well, m-am uitat la filmul ăsta fără să mă interesez înainte de el, chiar dacă mi s-a părut dubios de asemănător cu The Girl With the Dragon Tattoo. Se pare că aveam dreptate și ele fac parte din Millennium Trilogy, toate inspirate după cărțile scrise de Stieg Larsson, iar eu am picat în momentul cel mai nasol pentru că n-am văzut tocmai filmul de mijloc ...
Cu această ocazie voi căuta și al 3-lea film și îl voi vedea cât mai repede pentru a pune la punct toată acțiunea din Millennium care are acel mister nordic prezent în toate filmele, pe lângă zonele frumoase în care se filmează.

Nota: 7/10 ~ de revizuit

The Girl Who Kicked the Hornet's Nest

After taking a bullet to the head, Salander is under close supervision in a hospital and is set to face trial for attempted murder on her eventual release. With the help of journalist Mikael Blomkvist and his researchers at Millennium magazine, Salander must prove her innocence. In doing this she plays against powerful enemies and her own past.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu