luni, 3 aprilie 2017

Inherent Vice

Am tot tras de filmul ăsta și am tot sperat să-l duc la capăt, dar am cedat cu vreo 20 de minute înainte de final. Nu știu dacă vrea să ajungă undeva, însa mi s-a părut mult prea lung și am găsit atâtea momente când îi puteau pune stop și totuși au continuat cu altă fază boring apoi altă fază useless.
Mai degrabă cred că vor să ne arate ce mișto era în anii 70 când everybody was smoking weed și totul se desfășura pașnic în ciuda evenimentelor, sau stai (?!), alea chiar au avut loc? Hmm ...
Filmul a fost realizat pe baza unei cărți. Vă imaginați cum scria autorul?

Nota: 6/10

Inherent Vice

During the psychedelic 60s and 70s Larry "Doc" Sportello is surprised by his former girlfriend and her plot for her billionaire boyfriend, his wife, and her boyfriend. A plan for kidnapping gets shaken up by the oddball characters entangled in this groovy kidnapping romp based upon the novel by Thomas Pynchon.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu