sâmbătă, 18 februarie 2017

A Dog's Purpose

Genul de film pentru toată familia, inclusiv cei mici. Mai ales pentru că este spus din perspectiva câinelui dacă mă pot exprima așa. Povestea este drăguță și amuzantă prin prisma replicilor și acțiunilor pe care le are acest câine. Partea mișto este că ieși relaxat din sala de cinema după vizionare și cu un zâmbet stupid pe față (asta dacă nu pățești ca domnișoara care a stat la două scaune de mine despre care voi povesti mai jos).
Mi s-a părut că are o notă foarte mică pe IMDB așa încât m-am hotărât să fac un research legat de acest lucru pentru că nota nu reflectă calitatea filmului. Astfel am descoperit că ziariștii de la tmz.com au publicat un filmuleț în care unul din câini era forțat să sară în apă, iar la final părea să se înece. Se pare că acest clip era editat și acesta era un câine special dresat să poată înota. În concluzie, nu vă lăsați păcăliți de nota pe care o are și vizionați-l.
Eu am văzut acest film la cinema undeva la ora 18 și nu a fost foarte aglomerat, dar în schimb 2 rânduri erau ocupate de copii sub 12-13 ani, însoțiți și chiar foarte cuminți pe parcursul filmului, iar o fetiță a fost foarte amuzantă când a rostit în gura mare la o scenă din film, "a mierlit?". Pe lângă acești copii, în stânga mea era o domnișoară/doamnă care a venit singură și la fazele de final a plâns vreo 5 minute cu toate că nu e chiar așa touching încât să verși lacrimi, dar cine știe ce evenimente cu căței o fi avut în viața ei?

Nota: 8/10

A Dog's Purpose

A dog looks to discover his purpose in life over the course of several lifetimes and owners.


La posterul ăsta se potrivește replica "The eyes, chico, they never lie" 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu