duminică, 8 ianuarie 2017

Burnt

Clar, primul lucrul pe care-l fac este să îl compar cu Chef și mi se pare sub el. Ideea diferă puțin, dar tot în bucătărie ne băgăm. Favreau este mult mai 'chef' ca Bradley Cooper, care după mine nu se potrivește absolut deloc într-un rol de bucătar. A fost mai convingător din replici și din cadrele filmate în exteriorul restaurantului.
Ai avut vreodată senzația aia când mâncai și ți se părea că lipsește ceva? Păi, cam așa am pățit eu cu filmul acesta. Pe tot parcursul lui aveam impresia că trebuie să fie mai mult decât atât ca să convingă. Au lipsit sarea și piperul, cele două lucruri esențiale în orice fel de mâncare.
O bilă neagră pentru el, o reprezintă servirea comenzii fără a gusta în prealabil tot ce pui în farfurie, nu poți avea încredere deplină în omul de lângă tine când știi că l-ai trădat și te are la mână în orice moment.
Am tot citit că acest subiect gastronomic se epuizează în materie de filme, eu unul aș putea viziona ani de-a rândul filme cu mâncare și ce-i pe lângă (a vorbit gurmandul din mine).

Nota: 8/10

Burnt

Chef Adam Jones (Bradley Cooper) had it all - and lost it. A two-star Michelin rockstar with the bad habits to match, the former enfant terrible of the Paris restaurant scene did everything different every time out, and only ever cared about the thrill of creating explosions of taste. To land his own kitchen and that third elusive Michelin star though, he'll need the best of the best on his side, including the beautiful Helene (Sienna Miller).



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu