miercuri, 5 septembrie 2012

Take Shelter

Un film care in privinta mea are un buget foarte low si e facut doar ca sa fie trecut la cv'ul regizorului , povestea e adevarat , trista si poate ca asta a influentat mult ideea spectatorului dupa vizionarea filmului , dar pe mine nu m-a impresionat , finalul e acelasi cu cel pe care mi l-am imaginat eu , vine intr-adevar acea "ploaie" si totul revine la normal. Intrebarea pe care mi-am pus-o e urmatoarea: daca fetita nu avea problema de vorbire , mai avea acelasi impact? Pentru cel ce vizioneaza , impactul e mai mare cand un copil are probleme , fata de un adult , mai ales cand ambii sunt in film

Nota: 7/10

Take Shelter

Curtis, a father and husband, is starting to experience bad dreams and hallucinations. Assuming mental illness, he seeks medical help and counseling. However, fearing the worst, he starts building an elaborate and expensive storm shelter in their backyard. This storm shelter threatens to tear apart his family, threatens his sanity and his standing in the community, but he builds it to save his family's life.


                              Posterul cu norii pare mai reprezentativ pentru film decat acesta cu pasari.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu