luni, 28 noiembrie 2016

Venus

Povestea a doi batrani, buni prieteni, care la varsta pe care o au isi interpreteaza rolul de zi cu zi pana la urma si se amuza mai mult ironic de faptul ca trebuie sa treaca peste inca o zi. Peter O'Toole a fost un actor frumos care isi juca rolul cu delicatete de fiecare data, indiferent de tip. Sincer am fost surprins placut sa vad ca Leslie Phillips inca se afla printre noi si in ziua de azi.
Imi doresc sa ajung la varsta pe care o au cei doi ca sa am si eu ora de paharel cu prietenul meu :))))).
Ca actiune nu e wow, insa prin naturaletea firului narativ devii captiv in povestea lor si ramai cu o impresie placuta despre film.

Nota: 8/10

Venus

Life for a pair of veteran actors gets turned upside down after they meet a brash teenager.


Meritau toti 3 pe poster :D Nu neaparat in aceasta imagine :)). 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu